Een Pad in de korf

door lievendebrouwere

Fnac start haar Back to School campagne met het beeld van een lessenaartje en een stoel.
Ik had u dat beeld graag willen tonen, maar om de een of andere reden wil de foto niet op mijn blog verschijnen.
Hoe zou je zelf zijn!
Het werkblad van de lessenaar is namelijk een … iPad.
Jawel!
Moderne coole kindertjes worden verondersteld op een iPad te leren, en die iPad kunnen ze kopen bij Fnac.
Je kunt daar ook het boek ‘Digitale Dimensie’ kopen, maar daar wordt geen reclame voor gemaakt, en zeker niet op manshoge affiches zoals voor de school-iPad.
Aan boeken valt immers veel minder te verdienen.
Geen enkel kind zaagt zijn ouders de oren van het hoofd om … een boek.
Om iPads daarentegen…
En iPods, en iPhones!

Ja, de kortste weg naar de portemonnee van de ouders loopt via de kinderen.
Daar hoeven ze bij Fnac geen boeken voor te lezen.

is te koop bij Fnac, maar zelf lezen is er blijkbaar niet bij.
Het zou trouwens geen verschil maken.
Aan een iPad verdien je véél meer dan aan een boek.
En de kinderen?
Die moeten het geld juist uit de zakken van hun ouders kloppen, dummie!

Advertenties