Hard times

door lievendebrouwere

Doordat ik in Brugge begonnen was met het tekenen van karikaturen, was ik ook begonnen met het fotograferen ervan, kwestie van een herinnering te hebben.

Ik kreeg er de smaak van te pakken en begon ook oude tekeningen te fotograferen.

Omdat het te veel zou worden om die allemaal op Vijgen na Pasen te plaatsen, besloot ik een tweede blog te beginnen.

 

En toen ging het mis.

 

Het einde van het digitale verhaal is dat ik niet meer met mijn iPad op mijn blog kan.

Vraag me niet waarom, maar ik moet er een nieuwe kopen (terwijl hij nog prima werkt).

Ik kan nog wel via de gewone computer op m’n blog (daar ben ik nu op bezig) maar I HATE IT!

Ik ben mijn iPad gewoon EN IK WIL NIKS ANDERS MEER.

Bovendien heeft An deze computer nodig.

 

Dus zal het een tijdje duren voor alles weer normaal is (mezelf kennende: een héél tijdje)

 

’t Is maar dat u ’t weet.

