Afwezigheidsbriefje

door lievendebrouwere

De lezer zal al wel gemerkt hebben dat er niet veel meer gebeurt op deze blog. Dat komt doordat ik me aan het voorbereiden ben op de 3 voordrachten die ik moet geven aan/op/tijdens de Antroposofische Zomeruniversiteit van dit jaar. Aangezien ik nog nooit in m’n leven een voordracht heb gegeven en niet wil afgaan als een gieter, ben ik al een paar maanden aan het oefenen en blijft er geen tijd of energie meer over voor Vijgen na Pasen. U zult dus wat geduld moeten oefenen. In augustus ben ik er weer, als ik de hele zaak tenminste overleef. Want op je 60ste debuteren met iets wat je als kind al de stuipen op het lijf joeg – optreden voor een publiek – het is niet niks, al zeg ik het zelf. Marktkramer worden was al een hele stap, maar spreker worden, da’s nog een stap verder. Ik verlang er al naar dat de hele zaak achter de rug is en mijn leven weer zijn normale slakkengang herneemt. 

  

