Problemen

door lievendebrouwere

Gisteren of eergisteren meldde ik dat mijn blogactiviteiten momenteel op een laag pitje staan omdat ik me moet voorbereiden op de Antroposofische Zomeruniversiteit waar ik zal spreken over oude en jonge zielen. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ik u – bij wijze van interludium – niet af en toe kan verblijden met een tekening of een schilderijtje. Die mogelijkheid lijkt sinds vandaag echter niet meer te bestaan. Als ik een afbeelding wil uploaden wordt m’n hele WordPress-app ontoegankelijk. Ik kan er niks meer mee doen. Als ik iets aantik, verschijnt er een berichtje dat ik moet wachten tot het uploaden voltooid is. Maar een uur later is het nog altijd niet voltooid. Het is alsof een of andere hacker via die afbeelding de hele inhoud van m’n iPad aan het downloaden is. Ik kan de zaak alleen afbreken door m’n toestel helemaal uit te zetten en weer op te starten. Ik weet nu zelfs niet meer of ik nog teksten op m’n blog kan zetten, dat zal ik zo meteen gaan ondervinden. In ieder geval, als er helemaal niks meer verschijnt, dan weet u hoe het komt: technische problemen. En die kan ik zelf niet oplossen. 

